Правила поведінки здобувача освіти

Закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №28

Рівненської міської ради

І. Загальні положення

Правила поведінки здобувачів освіти Закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №28 Рівненської міської ради (далі - ЗДО) розроблені на підставі Законів України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», Статуту ЗДО. Дотримання правил поведінки здобувачів освіти ЗДО є обов’язковим з моменту прийому до закладу освіти.

ІІ. Здобувачі освіти мають право:

2.1. Якісні освітні послуги
2.2. Індивідуальну освітню траєкторію, зокрема, через вільний вибір видів, форм і темпу здобуття освіти, закладу освіти і запропоновані освітні програми, рівня їх складності, методів і засобів навчання.
2.3. Відзначення успіхів у своїй діяльності.
2.4. Справедливе та об’єктивне оцінювання результатів навчання.

2.5. Захист під час освітнього процесу від приниження честі та гідності, будь-яких форм насильства та експлуатації, дискримінації за будь-якою ознакою, пропаганди та агітації, що завдають шкоди здоров’ю здобувача освіти.

2.6. Безпечні та нешкідливі  умови навчання.

2.7. Повагу людської гідності.

2.8. Користуватися навчальною, культурною, спортивною, побутовою, оздоровчою інфраструктурою закладу та послугами його структурних підрозділів у порядку , встановленому закладом освіти відповідно до спеціальних законів.

2.9. Інші необхідні умови для здобуття освіти, у тому числі для дітей з особливими освітніми потребами та із соціально незахищених верств населення.

ІІІ. Обовязки здобувачів освіти:

3.1. Виконувати вимоги освітньої програми, дотримуючись принципу академічної доброчесності, та досягти результатів навчання, передбачених стандартом  дошкільної освіти;
3.2. Поважати гідність, права, свободи та законні інтереси всіх учасників освітнього процесу, дотримуватись етичних норм;
3.3. Відповідально та дбайливо ставитися до власного здоров’я, здоров’я оточуючих, довкілля;
3.4. Бережно ставитись до державного, громадського і особистого майна;
3.5. Брати посильну участь у різних видах трудової діяльності, що не заборонені чинним законодавством.

IV. Права та обов’язки батьків здобувачів освіти

Виховання в сім’ї є першоосновою розвитку дитини як особистості. Батьки мають рівні права та обов’язки щодо освіти і розвитку дитини.

Батьки здобувачів освіти мають право:

- захищати відповідно до законодавства права та законні інтереси здобувачів освіти;

- звертатися до закладів освіти, органів управління освітою з питань освіти;

- обирати заклад освіти, освітню програму, вид і форму здобуття дітьми відповідної освіти;

- брати участь у громадському самоврядуванні закладу освіти, зокрема обирати і бути обраними до органів громадського самоврядування закладу освіти;

- завчасно отримувати інформацію про всі заплановані у закладі освіти та позапланові педагогічні, психологічні, медичні, соціологічні заходи, дослідження, обстеження, педагогічні експерименти та надавати згоду на участь у них дитини;

- брати участь у розробленні індивідуальної програми розвитку дитини та/або індивідуального навчального плану;

- отримувати інформацію про діяльність закладу освіти, результати навчання своїх дітей (дітей, законними представниками яких вони є) і результати оцінювання якості освіти у закладі освіти та його освітньої діяльності.

Батьки здобувачів освіти зобов’язані:

- виховувати у дітей повагу до гідності, прав, свобод і законних інтересів людини, законів та етичних норм, відповідальне ставлення до власного здоров’я, здоров’я оточуючих і довкілля;

- сприяти виконанню дитиною освітньої програми та досягненню дитиною передбачених нею результатів навчання;

- поважати гідність, права, свободи і законні інтереси дитини та інших учасників освітнього процесу;

- дбати про фізичне і психічне здоров’я дитини, сприяти розвитку її здібностей, формувати навички здорового способу життя;

- формувати у дитини культуру діалогу, культуру життя у взаєморозумінні, мирі та злагоді між усіма народами, етнічними, національними, релігійними групами, представниками різних політичних і релігійних поглядів та культурних традицій, різного соціального походження, сімейного та майнового стану;

- настановленням і особистим прикладом утверджувати повагу до суспільної моралі та суспільних цінностей, зокрема правди, справедливості, патріотизму, гуманізму, толерантності, працелюбства;

- формувати у дітей усвідомлення необхідності додержуватися Конституції та законів України, захищати суверенітет і територіальну цілісність України;

- виховувати у дитини повагу до державної мови та державних символів України, національних, історичних, культурних цінностей України, дбайливе ставлення до історико-культурного надбання України;

- дотримуватися установчих документів, правил внутрішнього розпорядку закладу освіти, а також умов договору про надання освітніх послуг (за наявності).