Говоримо правильно Мовлення є основним засобом спілкування. Думаю, не потрібно нікому довго пояснювати, який важливий для людини дар слова. У дошкільному віці дуже активно проходить розвиток комунікативних форм та функцій мовної діяльності, удосконалюються практичні мовні навички, поповнюється словниковий запас. Деякі батьки вважають, що дитина починає вчитись мові тільки в школі і не звертають достатньої уваги на розвиток мовлення своїх дітей. Не можна залишатися байдужим до мовленнєвих недоліків дитини. В колі сім'ї дорослі розуміють дитину з півслова і вона почуває себе спокійно. Але проходять роки, поступово розширюється мовленнєве спілкування дитини, і недоліки мовлення перешкоджають швидкому встановленню контактів з ровесниками, виникають перші образи, перші прізвиська, перші дитячі гіркі сльози. В школі недоліки мовлення негативно позначаються на успішності. Недостатньо розвинуте мовлення, бідність словникового запасу, наявність мовленнєвих помилок негативно впливають і на загальний інтелектуальний розвиток дитини. Попередити це зможе своєчасна робота по розвитку мовлення дітей з перших років життя. Вчитель-логопед Розновська Ніна Петрівна успішно використовує в своїй практиці інтерактивні вправи, логопедичні та дидактичні ігри, мовленнєву зарядку, музично-ритмічні вправи, артикуляційну та пальчикову гімнастику. Якщо Ваша дитина самостійно не може правильно вимовляти звуки і слова, неохоче повторює за дорослими мовленнєві фрази і мало говорить для свого віку – не залишайте це без уваги! У нашому гуртку комунікативні заняття дають хороші результати і діти долають бар’єри мовленнєвого походження. |